Een hoger rendement begint met het verbeteren van de kwaliteit!

Sinds 1970 begeeft Rob Lensen zich in automatiseringsland en richtte hij in 1985 Lensen Beheer op. Het doel was de klant te ondersteunen bij het behalen van een hoger rendement van ICT-projecten en verbetering van kwaliteit was daarbij het middel. En ook nu geldt dat voor Lensen Beheer nog steeds.

Maar dat is zo ongeveer ook wel het enige wat binnen Lensen Beheer onveranderd is gebleven, want met het steeds volwassener worden van automatiseringsland zijn ook de behoeftes en wensen van de klant veranderd. Waar men aan het begin van de jaren zeventig eerst alleen een goed werkende computer voor een bepaalde bedrijfsactiviteit wilde hebben, wil de klant anno nu niet minder dan een beheersbaar en geïntegreerd ERP-systeem met de nodige multimediamogelijkheden in een zeer complexe infrastructuur.

Wat bij de klant onveranderd is gebleven, is het constant streven naar optimalisatie en kostenbeheersing van haar geautomatiseerde omgeving, waarmee resources en middelen beschikbaar komen voor de eigenlijke doelen en strategieën van de organisatie.

Het ongekend snelle tempo van technologische ontwikkeling, in constant veranderende economische omstandigheden, creëert nieuwe mogelijkheden en uitdagingen bij de klant. Niet in de laatste plaats het antwoord op de vraag van wat binnen alle mogelijkheden de beste keuze is voor de specifieke omstandigheden van de klant. Omdat Lensen Beheer haar bestaansrecht heeft in het kunnen blijven beantwoorden aan dergelijke veranderingen en vraagstellingen bij de klant, is de dienstverlening van Lensen Beheer in al die jaren steeds meeveranderd. In de praktijk betekent dit voor de klant dat de wijze waarop Lensen Beheer d.m.v. kwaliteitsverbetering een hoger rendement voor en met de klant realiseert nog altijd actueel is.

Het dienstenpakket en de mogelijkheden om flexibel mee te groeien met de behoeften en wensen van de klant is binnen Lensen Beheer meegegroeid met de ontwikkelingen in de markt en de veranderende behoefte van de klant. Door te investeren in bestaande en nieuwe relaties houden we zicht op de richting van nieuwere ontwikkelingen. Wij blijven ons focussen op de huidige uitdagingen die onze klanten ervaren en kwalitatieve oplossingen voor nu en de nabije toekomst!